تاریخ درج : سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱
بهبود کیفیت زندگی و افزایش رضایتمندی شهروندان در سایه عملکرد حوزه اجرایی
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک ؛ عبدالصالح رستم زاده شهردار منطقه یک شیراز با بیان اینکه معاونت محیط زیست و خدمات شهری یکی از کلیدی ترین معاونت ها در مناطق محسوب می شود که وظایف مهمی را برعهده دارد،افزود: این حوزه ارتباط مستقیم و مستمری با شهر و شهروندان دارد و خدمات در این معاونت باید به نحوی باشد که باعث بهبود کیفیت زندگی و جلب بیشترین رضایتمندی شهروندان را داشته باشد به تشریح برخی از اقدامات انجام شده این حوزه پرداخت.

شهردار منطقه یک شیراز با اشاره به اجرای عملیات اصلاح، بهسازی ونصب تابلوهای شناسایی معابر محدوده منطقه گفت: این تابلوها در بازدیدهای انجام شده کارشناسان در معابر فاقد پلاک، فرسوده و یا به درخواست شهروندان طی تماس با ۱۳۷ شناسایی شده اند و کار نصب، اصلاح و بهسازی آنها آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در این راستا نصب، اصلاح و بهسازی تابلوهای معابر محلات قدوسی، ستارخان، بعثت قصرالدشت، ابیوردی و سایر محلات منطقه انجام شده است.

رستم زاده با اشاره به  تمهیدات انجام شده در خصوص مدیریت روان آب شهری و آمادگی در مقابل آبگرفتگی، لایروبی و پاکسازی انهار، کانال‌ها و مسیل‌های اصلی و بیرون کشیدن زباله‌ها از جوی‌ها و پاکسازی رودخانه خشک و حفر چاه های جذبی را مهم ترین اقدامات معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه دانست و افزود با توجه به پیش بینی های لازم  و لایروبی به موقع بیش از ۴۸۰۰۰متر طول کانال و مسیر آب‌های سطحی و تجهیز،تعمیر و لایروبی ۳۴ حلقه چاله پمپ به منظور مدیریت و هدایت آبهای سطحی انجام شد.

شهردار منطقه یک در پایان با اشاره به پیگیری و رفع بیش از ۷۰۰۰ درخواست های مردمی سامانه ۱۳۷ در طول ۹ ماه گذشته سال جاری عنوان کرد: باید با حضور به موقع، سریع و سرکشی مستمر از سطح منطقه در جهت پیگیری و رفع درخواست ها و مشکلات به وجود آمده اقدام نماییم.

روابط عمومی شهرداری منطقه یک شیراز

سامانه ها
پیوندها
نشانی
چهارراه خلدبرین، جنب پارک خلدبرین
36476703_36476044
36476034
کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری شیراز می باشد

آخرین به روزرسانی پورتال: ۱۴۰۱/۱۱/۰۷